Ügyfélszolgálati és call center kommunikáció
Üdv a panaszmentes, 5 csillagosra értékelt call centeresek világában!
Az ügyélszolgálatos kollégák jó kommunikációs készsége rendkívül nagy jelentőséggel bír minden cég életében. Egyértelműen jelen vannak olyan érzékeny ügyfelek, akik az egész cég munkáját értékelik különböző online felületeken, amikor valójában csak az ügyfélszolgálatos kollégáról alakult ki meghatározó véleményük. A vállalat általános megítélése és a mágikus erővel bíró első benyomás miatt lényeges, hogy az ügyfélszolgálatos munkatársak kommunikációja kifogástalan legyen.
Elvárás, hogy feketeöves mesterei legyenek a minőségi kapcsolatépítésnek. Célkitűzés, hogy legyenek udvariasak és hatékony problémamegoldók. Fontos, hogy hogyan zsilipeli ki a kolléga a felhalmozódott stresszt. Ezek a technikák elsajátíthatóak! Tréningünkön átadjuk a szuper hatékony amerikai EFEMKE módszert.
Mi a leggyakoribb visszajelzés ezzel kapcsolatban? Hogy „nincs munkaerő, nem lehet megfelelően kiválasztani a call centeres kollégát”. A mi válaszunk: annál fontosabb a képzésük! Bízza ránk kollégái tréningezését!
Témakörök:
- Az amerikai EFEMKE módszer
- A márkaképviselet tudatosítása
- A hatékony kommunikáció elmélete és gyakorlata
- A kommunikáció forduló- és fordítópontjait!
- A nagyszerű kommuniáció titka
- Önismereti tesztek
- A minőségi kapcsolatépítés 5 szabálya
- A konfliktuskezelés szabályrendszere
- A stresszkezelés módszertana
- Szimulációs játékok
Időtartam
E kurzus 6-9-12 órás időtartamot vesz igénybe, melyet ideális esetben 2 alkalommal érdemes megtartani (2 délelőtt), hiszen a tréning egyértelműen hatékonyabb, ha egy második alkalom, visszakövető alkalommal is találkozunk. A kurzus anyaga bővíthető akár többnapos nagytréninggé is.